Tuesday, October 12, 2010

10.10.10 yang melarat....



10.10.10 tarikh mmg cantik...
yang best fasal tarikh nie adalah 2 calon menantu mak dah di pinang orng kalau mak nak tahu...

bole lak my mum tanyer aku...nie fasal aper cam moody nie...senyum jer la...
sambil meratah gulai sembilang...aku terdetik dalam kepala otak fasal benda nie..XD
mmg best n aku moral sangat down...

Then,fasal dalam tarikh nie aku belajar something...
kadang aku lebih sesuai jadi penipu coz aku akan hilangkan kepercayaan orang dan hilang orang yang aku sayang bila aku jujur...

Salah if aku jujur??xsalah tapi aku lebih sesuai kekal sebagai penipu professional..
Bak pantun 2 kerat org tua2:

Siakap senohong ikan duri,
Kecil membohong besar mencuri,

Menipu la..menipu xsemestinya mencuri..
Dosa ja saper yang buat peribahasa nie...

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr