Thursday, October 28, 2010

past is not past....

mmg orang cakap kalau benda yang lepas tu dah lepas..
macam easy jer kan nak luper but tahukah kamu yang perkara lepas membentuk siapa kita sekarang..
dan menjadi satu sumpahan kepada masa akan datang..

So memang dalam agama kita dilarang membuat sesuatu perkara jahat dengan niat apabila kita bertaubat kita akan jadi lebiyh baik di masa datang..

Oleh itu seharusnya beringat,dan jauhi segala maksiat.....aku cuba buat benda tu...
even tiap kali solat,still benda2 negatif tu datang dan outomatik solat x khusyuk..
n 1 more apabila kita buat somethink xbaik..better selingdungkan n jangan buka aib,sebb bukan semua orang bole terima..

contoh terbaik aku..
huhu...Tapi xper atleast aku nak honest,dan jadi yang baik tuk masa depan..
alhamdulillah even ramai yang tentang..namun mereka yang bijak cepat faham..yang apa kita buat adalah btol..

sekarang target aku nak fokus cari kerja tapak yang baik..yang hindarkan aku dari mungkar,dan jadi seseorang yang baik..
tiada gunung emas yang di kejar melainkan berbakti tuk bumi Allah~

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr