Tuesday, April 13, 2010

Øn3 n ½ nite~



13 April 2010
apsal aku chill??sebb aku dah xbole nak rasa sedih pun..xterkata apa2...kelu,dan mengeluh ja hati dari tadi..aku blame diri sendiri..y aku gagal....
Senja merangkak-rangkak kuar cahayanya ke ufuk barat...tinggal aku bergelap,aku xpeduli....longlai jari menari di lap top..membicarakan sesuatu yang kronik!yang sukar difahami dengan otak dan sukar di serap oleh hati...
maaf lia,ibu peri... aku dah lepaskan di<3 pergi..bukan aku xnak tahan,, masalah aku plak yang xbole tengok die bersedih macam tue...die sangat kusut dan aku dah buat yang terbaik...aku xrase menahan di<3 xdapt selesaikan masalah,,malah buat di<3 lebih bersedih..so aku biar dia pergi..xsanggup aku tengok die camtu...aku ada dengan die dan aku thu brapa bnyak dia bersedih...
tadi aku teman die pg amik barang die dkt uma bf die..di<3 dah kuat,dah bole atasi masalah..:)kitgorg g jalan..makan2..n tengok wayang..dan itu last part coz di<3 tibe jd sedih..time balik dia termenung jer...sampai 1 time die terjelepuk jatuh menangis atas riba aku...
pose nie mmg dasyat,,ntah ape org fikir time overtake keta..sebb dia<3 menagis teresak di riba aku...ayat yang aku ingat die sebut time tue..nape kawan asyik blame aku..aku xsalah papepun...aku salah ke fie???dalam hati aku tersentuh..sebb btol juga cakap di<3 sbb die jenis lurus dan xfaham ape2...hati terlalu polos...
aku lurut tangan di kepala dan cakap di<3 kami sayng di<3 ,kami xnak org buat di<3 mcm nie...dan kami xpenah terniat nak marah di<3...ntah knape aku xterluah yang aku sangat2 sayang (sebab aku sengal)...sejak aku kenal di<3 semalam....smalm yang gila...

12 April 2010


Astagfirullahhalazim nampak macam usaha aku slame nie dah ader petunjuk..tym lia call aku bgthu yang di<3 tengah gaduh nagn bf dier,,sbb bf die tipu n dah ader org lain dah 4 bulan....suma call rushing suro aku cepat..takut nanti di<3 patah balik or org lain amik kesempatan time die sedih2 nie..diorg suma mintak tlong jage die malam tue...aku tergamam y now???aiyak!

...nie benda pling giler yang aku buat...xthu y n y again aku buat benda ne..dari gombak"dagang" ke shah alam dengan rushink n without any transport...nasib mok tlong aku...mase tue member lain dah pandang semacam dah..mane la aku thu benda2 nie nak jadi...sbb kite org dah plan nak spent tym same2..tapi sebb di<3 aku tiggal dota,aku tiggal kawan2..sumpah aku cakap dalam hati berbaloi or x aku tetap menyesal!
aku letak pic mok as pengharggan..btol cakp ko "fast end" sweet memores..tapi my luvly <3 cant x-cept....

aku runner g shah alam ..sebb org lain bz n xdapat nak teman di<3 aku pg teman die..sbb she need sum1...dan tiba2 aku yang ader dekat situ...bidan terjun la kira-kira..:) aku teman...di<3
start malam tue aku dapat kenal di<3,tatap wajah die yang polos ..n macam anak patung tue,,tai version sedih la...aku bg nasihat,kata perangsnag agar die kuat..1st luv kena camnie mmg sakit la...aku dulu lagi teruk aku rase..
kadang2 die nampak kuat! tapi kejap2 die sedih blik...even aku xcukup tido..aku teman die sepanjang malam..dengar masalah dier...dari situ hati aku makin kuat nak sayang pada org nama di<3....sebb aku dengr cita die yang ikhlas dari hati + air mata.....mmg teraniaya budak nie,,,
die baik...sangat..kalau die jenis sosial n jahat dah lame aku xlayan n kawan ngan die..
aku hanya pandang hati di<3,malam- malam itu bukan mudah seperti disangka..dalam situation aku yang tipu cakap aku gay,n di<3 yang cantik + sexy macam tue.. alhamdulilah hati n iman aku x gentar..
aku sedar apabila kita sayang,besar mana syaitan pun xdapat nak goncang hati time tue tuk buat benda2 x elok kat dia<3...ikhlas aku cakap aku pun bukan jenis baik sangat...time solat subuh aku minta doa dekat tuhan hope di<3 ok....

pagi2 aku hantar die pulang uma...die muntah2 sebb x makn..aku yang baru nak tido nie runner g kfc,sbb menurut informasi yang dipercayai..di<3> suka twister...dan tebukti tepat..sedih2 pun separuh gak die makan..:P
aku bawa makanan..suro die makan ..mandi,,nak mandikan aku bukan xnak..tapi xbole:)
ader mase aku bawak die kuar jalan2 kongsi masalah...
ha tengah hari tue ader gak call n nangis2...sbb org yang die sayang xnak lepas 2dua..just 1 aku mintak harap sampai sekrg die x tipu ko di<3....sbb mereka xkisah bertiga...tolong sedar dan hargai diri sendiri sebelum suruh org lain menghargai kita..
penah di<3 cakap siapa aku tuk sibuk dalam hidup die...aku bukan kawan die b4 nie..xpenah ujud pun dalam hidup die...mungkin aku doa - doa di<3,atau doa seorg ibu atau doa kawan2 di<3 sbb tue aku muncul..aku pun xmintak nak terlibat dalam suma nie...tiba2 jadi tanggung jawab aku...
tiada kebetulan dalam hidup..
aku minta maaf dekat semua orang...maaf dan maaf sebab time aku buat benda nie aku letak benda2,orng2 lain ditepi....
even di<3 piih tuk beri peluang ke -2,aku xnak cakap paper just y...
ntah nape org lain di beri peluang dan aku tidak..sbb slalu di<3 cakap tentang memberi peluang...
just 1 aku minta jangan pohon kepada tuhan tentang sesuatu yang kita akan tolak....
xbaik begitu....

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr