Friday, April 23, 2010

Di "hujung pangkal" April

hahah nie last punyer post bulan 4..yang lain2 aku tenga edit ag...
bulan 4 nie macam2 jadi....mmg benda2 yang bukan2..
dan tuk daptkan di<3 pun macam tggal kenangan ja,die ok,masalah aku lak x ok...die dan back ke b3n..mungkin itu yang terbaik..asalkan die happy..benda nie xbole paksa2 lagi ader lak hati yang manje cam tue..mmg xkemane la..aku,lin n lia dah push macam giler and kitorg dah stop sbb macam2 masalah,yang kronik aku rase..mne xnyer ahli2 club terdiri dari ibu mengandung 5 bulan dan sepasang couple yang tersweet diabad nie...aku yang solo nie mmg effect xbnyak sangat tapi agak sakit la...ntah aper giler la kitorang bole same2 terlibat dalam sume nie..sweet memories...lastly benda nie meletop teruk macam aircrash...xperlu la citer saper2 terlibat mesti tengah senyum n berkerut dahi memikirkannya..dari masalh dalam perut sampai la ke masalah alam ghaib...wakakaka~

at least benda nie sampai target..di<3 bole accept lelaki straight,aku pun dapat couple nagan die xsampai 1hari!ex aku tue...ulang suara..EX aku!
mmg giler tym aku melamar dier jadi gf aku..habis ayu aku control n bg thu yang aku bukan gay,aku buat sumer nie ikhlas nak tolong die,lelaki straight xsume serong...aku nampak keikhlasan dier accept aku...xpernah aku buat benda2 camni..4 di<3 apelancau aku xbuat..sume aku buat!
naseb lia xrakam!tym tue...hahah.
freindship diorg member lebih erat~benda2 tue sume dah tggak kenangan last point tym di<3 peluk ngan lia n menangis depan uma..teresak2..penuh dramatik..aku tengok pun tersentuh..:)kalau la bole letak pic confem aku dah letak...sbb ader pihak2 xnak jer..aku blik ngna di<3 dan kiorg separate dkt tngah jalan......

mggu lepas tue..aku still confuse yang aku dah gv up ke x...masalh nyer aku x declare gv up pun..tp aku da xder support,n aku sorg2 jer sekrg...

hari slasa aku pg sarah maju n tibe2 ternampak di<3 sorg2 tnga uat assgmnt,rajin btol sorg2 buat keje..kadang2 die membebel sorang..hah~mmg die suke blur...blur..cute~!
so sweet(aku mmg gile bayang)...2 jam lebih aku lepak depan die aku rase tenang ...aper bende die nak bising aku xkesah pun..even die nak pangggil mamak kedai halau aku..sampai hati ko di<3~!

2 hari lepas last aku jumpe di<3.....ntah naper la die senyap n xnak cakap nagn aku..
aku tnye,die bgthu b3n xbg cakap n fb aku pun die delete sebb tue..aik??bole lak cakap..
mulut die xhabis2 cakap benci kau kat aku...sampai kadang xmasuk tajuk...n kire nak bangkang aku jer...aku cakap ngan org lain pun die masuk bg aku...
aizz ape2 la..aku sekarg pun confuse even aku nak lupe die terus or stick jer macam nie...just aku fikir sekarang aku nak biar je perasaan aku macam nie..ape aku kisah..lagi pun yang jage die sekarg pun pompuan gak..aku nak jadi sum1 dulu..
sebb aku tension sngat,mau xyer dah macam2 effort aku buat di<3 cam luper jer..
adelah aku buat klakar cakap kalau aku mati baru org nak appreciate aku..selang 1 hari aku demam sejuk~
sejuk giler samapai menggigil2...btol2 rase cam nak mati...!taubat xnak melawak camtu dah!

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr