Wednesday, April 28, 2010

Noktah Cinta



kepada sesiapa berkenaan sila hayati lirik lagu nie ngan hati,bukan dengan taik idung yang sebb benda itu bukan dicipta untuk menghayati...:)

haha lagu nie memang sesuai dengan aku..macam tiru ayat aku je lyric dier...sekrg aku dah boleh post link aku kayt fb coz dah xberkait paper dah..:)ye ker??habis birthday gift??owh ye la aku lupe lak:P

exam pun dah dekat..harap2 aku dah settle suma asgmnt mlam nie,n study dengan bijak lantas menuju puncak kejayaan dengan riak lagi takbur...huhu.

skali lagi kepada sesiapa yang terlibat,saye sayang awak...xkisah ape dalam hati awak yang penting saye nak ader di situ even status menempek!peduli ape aku...haha..
muax!xoxoxo...

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr