Monday, April 19, 2010

Goyang Inul~

aku manusia yang xpercaya kepada kebetulan..

Y?? -
nape aku rapat ngan shah sem nie??
nape aku slalu jd maskot gay??
nape bukan dgn bell dari awal aritu??
nape aku yang teman di<3 mase frust??
nape mase time nie relation diorg pincang??
nape tibe2 rezeki aku murah time nie??
nape dia menangis dengan aku??
nape die citer suma dekat aku??
nape dia accept aku??
aku ader jawapan tuk suma tue..
yang aku xder..

aku xkisah break lepas tue...fb aku kena delete fren,padahal member beribu,msg xnak reply...just kalau xder paper kenape dia mesti lari..cube lari....sumpah aku xfaham...!aku lebih besyukur coz mase aku try die aku x main skandal2 dah..xgatal dalam fb..lebih amik thu hal2 diri n rajin study...
aku rase die goyang sbb aku dah yakinkan die lelaki straight xsuma jahat,xsuma amik kesempatan,xsuma xfaham perempuan,lebih baik dari yang pura2 jadi lelaki..dan penting ape yang aku buat nie ikhlas sebb tue even aku xdapt hati di<3 pun aku xkisah..no heart feeling...
tapi dier lak lari...
oit~! xkan goyang kut!lari lagi xthu la aku!dah sah goyang!

0 comments:

Post a Comment

CopyriCopyright © 2010 FIRDAUS BIN ABDUL WAHAB
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr